niedziela, 29 maja 2011

Uwaga Klasy II - Bardzo ważne informacje - terminy prezentacji projektów

Proszę wejść na wcześniejsze posty- zawierają one wszystkie ważne informacje związane z przygotowaniem prezentacji jako efektu realizowanego projektu. Szczególną uwagę proszę zwrócić na daty, godziny, podziały grup oraz na przygotowanie dokumentacji

Prezentacje projektów w sobotę 11.06.2011 r

Uwaga kl.II !
Uprzejmie informujemy, że dnia 31.05. 2011 r. mija termin zakończenia projektów - prezentacji.
Prezentacja tematów nr 4, 9, 10
4. Polskie Pieśni Klasyczne i Preromantyczne
9. Polskie Pieśni Hymniczne
10. Polska Poezja Śpiewana

Odbędzie się dnia
11.06. 2011 r.(sobota) od godziny 8:00 sala nr 7

Wymagana dokumentacja:
 Teczka opisana: temat projektu, imiona i nazwiska uczniów biorących udział w projekcie, zgromadzone materiały, wypełniona tabela wg wzoru:
Co i jak zrobiliśmy? Które z zadań i działań udało się zespołowi zrealizować? Kto był w to zaangażowany (wykonawcy)? Z jakich źródeł informacji, materiałów i zasobów korzystali uczniowie? Jak przebiegała realizacja przeprowadzonych działań lub zadań? Kto im pomagał? Jakie efekty (produkty) powstały w wyniku podjętych działań?
Co stanowiło dla nas trudność i jak ją pokonaliśmy? Jakie trudności uczniowie napotkali i jak je rozwiązali? Których zadań i działań nie udało się zrealizować?
Czego się nauczyliśmy? Uczniowie wskazują, czego się dowiedzieli lub nauczyli, jakie umiejętności zdobyli.




 Płytka CD - podpisana - temat projektu, imiona i nazwiska uczniów biorących udział w projekcie, prezentacja zapisana w programie Microsoft Office Power Point 2007
(lub starsza wersja) oraz na pendrive.

 karty samooceny – wypełnione przez każdego ucznia oraz tabele według wzoru wypełnione przez każdą grupę należy dostarczyć koniecznie! pani B.Król do 09.06.2011 r.– potrzebne do oceny projektu przed jego prezentacją.

Prezentacje projektów na lekcjach muzyki

Uwaga kl.II !
Uprzejmie informujemy, że dnia 31.05. 2011 r. mija termin zakończenia projektów - prezentacji.
Prezentacja tematów nr 6 , 7, 8
6. Polskie Pieśni Legionowe
7. Pieśni Powstania Warszawskiego
8. Pieśni z czasów II wojny światowej

Odbędą się na lekcjach muzyki w dniach:
06.06. 2011 r- klasy IIa,d,f,g
08.06.2011 r- klasa IIb
09.06.2011 r-klasa IIc, IIe

Wymagana dokumentacja:
 Teczka opisana: temat projektu, imiona i nazwiska uczniów biorących udział w projekcie, zgromadzone materiały, wypełniona tabela wg wzoru:
Co i jak zrobiliśmy? Które z zadań i działań udało się zespołowi zrealizować? Kto był w to zaangażowany (wykonawcy)? Z jakich źródeł informacji, materiałów i zasobów korzystali uczniowie? Jak przebiegała realizacja przeprowadzonych działań lub zadań? Kto im pomagał? Jakie efekty (produkty) powstały w wyniku podjętych działań?
Co stanowiło dla nas trudność i jak ją pokonaliśmy? Jakie trudności uczniowie napotkali i jak je rozwiązali? Których zadań i działań nie udało się zrealizować?
Czego się nauczyliśmy? Uczniowie wskazują, czego się dowiedzieli lub nauczyli, jakie umiejętności zdobyli.




 Płytka CD - podpisana - temat projektu, imiona i nazwiska uczniów biorących udział w projekcie, prezentacja zapisana w programie Microsoft Office Power Point 2007
(lub starsza wersja) oraz na pendrive.

 karty samooceny – wypełnione przez każdego ucznia oraz tabele według wzoru wypełnione przez każdą grupę
 Powyższą dokumentację/ teczki, płytki, karty , tabele/ należy dostarczyć w dniu prezentacji p.B.Król

UWAGA!!! KLasy II- informacje na temat finalizowania projektu

Uwaga kl.II !
Uprzejmie informujemy, że dnia 31.05. 2011 r. mija termin zakończenia projektów - prezentacji.
Prezentacja tematów nr 1 , 2, 3 ,5
1. Pieśni Stanisława Moniuszki
2. Pieśni Mieczysława Karłowicza
3. Melodie na Psałterz Polski Mikołaja Gomółki
5. Kolędy polskie – geneza kolęd

Odbędzie się dnia
4.06. 2011 r.(sobota) od godziny 8:00 sala nr 7

Wymagana dokumentacja:
 Teczka opisana: temat projektu, imiona i nazwiska uczniów biorących udział w projekcie, zgromadzone materiały, wypełniona tabela wg wzoru:
Co i jak zrobiliśmy? Które z zadań i działań udało się zespołowi zrealizować? Kto był w to zaangażowany (wykonawcy)? Z jakich źródeł informacji, materiałów i zasobów korzystali uczniowie? Jak przebiegała realizacja przeprowadzonych działań lub zadań? Kto im pomagał? Jakie efekty (produkty) powstały w wyniku podjętych działań?
Co stanowiło dla nas trudność i jak ją pokonaliśmy? Jakie trudności uczniowie napotkali i jak je rozwiązali? Których zadań i działań nie udało się zrealizować?
Czego się nauczyliśmy? Uczniowie wskazują, czego się dowiedzieli lub nauczyli, jakie umiejętności zdobyli.




 Płytka CD - podpisana - temat projektu, imiona i nazwiska uczniów biorących udział w projekcie, prezentacja zapisana w programie Microsoft Office Power Point 2007
(lub starsza wersja) oraz na pendrive.

 karty samooceny – wypełnione przez każdego ucznia oraz tabele według wzoru wypełnione przez każdą grupę należy dostarczyć koniecznie! pani G. Bijak do 1.06.2011 r.– potrzebne do oceny projektu przed jego prezentacją.

Pozostałe informacje w postach poniżej - wcześniejszych /elementy oceny projektu- przykład, karta samooceny, ocena społeczna prezentacji/

Karta samooceny

Karta samooceny: Tak Nie
W pracach nad projektem uczestniczyłem wytrwale i sys-
tematycznie.
Miałem cenne pomysły, które przyczyniły się do postę-
pów pracy zespołu.
Słuchałem propozycji innych i nigdy ich nie krytykowa-
łem.
Nie miałem większych trudności w wykonywaniu przy-
jętych na siebie zadań.
W przypadku pojawiających się problemów starałem się
znaleźć jakieś rozwiązanie.
Jeżeli miałem problemy, prosiłem o pomoc kolegów
w grupie.
Jeżeli moi koledzy mieli problemy, pomagałem im najle-
piej jak umiałem.
Uczestniczyłem we wszystkich wyznaczonych spotka-
niach zespołu.
Wykonałem wszystkie przyjęte na siebie zadania.
Swoją pracę wykonywałem terminowo.
Dzięki pracy nad projektem w ostatnim (miesiącu) nauczyłem się:




Imię i Nazwisko…………………………………………………….
Tytuł projektu………………………………………………………
Klasa…………………..
Data………………………………

Ocena społeczna prezentacji

Ocena społeczna prezentacji Data………………..
Grupa……………………………………..
Temat ……………………………………….
Klasa……………………………………

Kryteria Doskonale Średnio Słabo
Entuzjazm
Kontakt wzrokowy
Modulacja głosu
Znajomość tematu
Oryginalność prezentacji
Pomoce wizualne
Materiały pomocnicze

Ocena ogólna:………………………….

Podpisy oceniających:

Przykładowe elementy oceny projektu edukacyjnego

a- Udział w konsultacjach
b- Jakość przygotowanych materiałów
c- Współpraca w grupie
d- Sumienność w wykonywaniu zadań
e- Ocena prezentacji publicznej
f- Samoocena