niedziela, 29 maja 2011

Karta samooceny

Karta samooceny: Tak Nie
W pracach nad projektem uczestniczyłem wytrwale i sys-
tematycznie.
Miałem cenne pomysły, które przyczyniły się do postę-
pów pracy zespołu.
Słuchałem propozycji innych i nigdy ich nie krytykowa-
łem.
Nie miałem większych trudności w wykonywaniu przy-
jętych na siebie zadań.
W przypadku pojawiających się problemów starałem się
znaleźć jakieś rozwiązanie.
Jeżeli miałem problemy, prosiłem o pomoc kolegów
w grupie.
Jeżeli moi koledzy mieli problemy, pomagałem im najle-
piej jak umiałem.
Uczestniczyłem we wszystkich wyznaczonych spotka-
niach zespołu.
Wykonałem wszystkie przyjęte na siebie zadania.
Swoją pracę wykonywałem terminowo.
Dzięki pracy nad projektem w ostatnim (miesiącu) nauczyłem się:




Imię i Nazwisko…………………………………………………….
Tytuł projektu………………………………………………………
Klasa…………………..
Data………………………………